Underbara Höst!

Idag hade jag en underbar känsla i kroppen! Det var fint väder, löven börjar falla. Det var mysigt kyligt ute, och jag och Santos tog en trevlig morgonpromenad! Det kändes toppen.
Och detta har varit en kalasfin dag, underbar dag på jobbet med dom bästa kollegorna!

varav en av oss ska till Cypern en vecka nu! Lina, ha det sååå superbra! Glömde krama dig hejdå förut! :(
men ha en topppen resa!



Väl hemma satte bytte jag gardiner, satte upp en svart panel gardin i köket, och bytte med den vita, som hamnade i vardagsrummet på lilla fönstret! I vårat stora fönster skall det upp hissgardiner med vita sidenband! Kommer bli kalassnygg! Längtar till dom kommer upp, då känns nästan allt klart.

Skall bara inskaffa mig lite fler blockljus och sånt till lägenheten, så det blir redig höstmys!
Längtar till allt blir klart!

 



Drog iväg på kurs, superduper kallt. Prinsen fick ha en stickad tröja på sig. Var ju så himla kallt. Och vi är ganska stilla sittandes. Så han fick kläder han med!
Bestämmde med Mia och Mies att vi ska ses i helgen och släppa hundarna. Mies är en Whippet, och sååå syggg och trevlig! Santos gillade honom från första stund!

Nu ska jag glo på tv och laga mat!

Puss & godnatt ( i förväg )

Kommentarer
Postat av: lina

tack hjärtat=)



Pöss love ya=)

2009-10-01 » 07:43:50 URL: http://liiiwa.blogg.se/
Postat av: Mia

Så härligt det låter, vilken mysig läsning hos er!! Ha det bäst, vi hörs snart igen!

2009-10-01 » 09:03:45 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0