underbara känsla.

på lunchen har jga gått och tänk, tänkt på hur himla kul det är att klippa folk. :) Jag har klippt endel nu det senaste. Bla, Daniel, Lillebror & sambo. Och det känns bättre för varje gång jag klipper. det är en underbar känsla. Jag gillar den kraftigt, känslan alltså!

Så nu ska jag hålla efter sambons hår ordentligt ;P varje månad skall det tunnas ut, och även toppa lite!
Så har ni någon som vill klippas, och som låter mig sätta händerna i personen, hör av er! Jag tycker det är förbannat skoj!

Och jag ska försöka ta före och efterbilder så ni också kan få se skillnaden!
hihi, jag är lycklig. ♥


Kommentarer
Postat av: rasha

vad söt du är gumman :P du kan få klippa mig? när jag ska klippas x) cool blogg du har fått nu! :D

2009-12-04 » 14:08:53 URL: http://rasha.blogg.swe
Postat av: jenny

du får gärna klippa mig! fast du kanske mest klipper killar?

2009-12-04 » 18:11:27 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0