nytt i familjen.

.. Japp, nu har det kommit två nya individer i min MUS (make up store) familj!
Och jag hade nog kunnat komma hem med fler, tur man kan lägga lite band på sigsjälv iaf. Jag gillar min lilla MUS familj, och mer skall det bli. Lite nytt varje månad.
Jaa, smink kan verkligen vara en hobby.. Jag gillar smink, det är roligt. Jag vill ha allt! Alla skuggor som finns. Allt, allt ALLT.

Det är nog många med mig som känner så skulle jag tro..

Näe, nu får jag sluta drömma mig bort om smink.


Nu ska jag mysa med min underbara prins!


vad har ni gjort ikväll?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om nytt i familjen... När kommer den andra lilla valpsingen? =)

2009-12-04 » 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0