Tjofaderittanlej! HEJ!

Nu har jag slutar jobbet, och ska dra en snabbsväng på stan med min underbara kollega Louise! Vi ska kika lite på make up store. Så vi får se om jag får med mig någonting därifrån idag! Skulle ju inte bli förvånad!

Kanske dendär ögonbryns mojsen! (?) Joo, det lutar åt det hållet iaf..



Och vet ni vad! Jag var hemma hos min mormor igår, tog en fika. blev lite glass. Och OM hon skämmer bort hunden. På tok förmycket! men iaf, jag trodde att hon bara ville fika med mig, men icke sa nice! Jag fick en otroligt GLAD överraskning! TAAACK KÄRA MORMOR♥ Man blir fortfarande helt till sig av tanken.
+ att jag fick med mig en toppenfin tavla hon hade gjort. Dock ingen ram, men det kan jag nog fixa skulle jag tro. Kan ta bild på den senare så ni får se! Den är iaf charmig.



Hur är allt med er?
Haft en bra dag?

Själv har det varit helt okej. mått lite dåligt på morgonen som vanligt. Men det gick över sedan!
Börjar dock bli lite nervös inför fredag, då åker ju kulorna på lillkillen! Och jag är sååå nervös. Han ska ju sövas ner och allt, man harju hört skräckhistorier om sånt! JAG ÄR LIVRÄDD. men jag ska ta det lugnt, annars blir ju prinsen nervös också!

 

Näe, nu väntar stan.

Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Rasha

allt kommer gå finfint med santos :) jag vill se tavlan :D:D

2009-09-01 » 18:51:26 URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Malin

vad var det du fick mer än tavlan av din mormor? =)

2009-09-01 » 21:32:03 URL: http://onedayinparadise.blogg.se/
Postat av: Mia

Det går säkert bra med op, håller tummarna härifrån!



En fråga bara - varför knipsar ni bollarna på honom? Undrar bara!

2009-09-02 » 09:20:55 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Mia

Näpp, det är han inte och kommer inte att bli heller! De problem vi haft med honom sitter inte i hans bollar ;-) det är vi som varit problemet (fniss)!



2009-09-02 » 10:50:53 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0