Tips!

.. jaa, jag har då inga direkta planer för kvällen, blir en promenad med Prinsen! Sen blir det väl glo lite på tv och bara ta det lugnt. Är förbannat trött. Och lite åksjuk fortfarande. ( åkte tåg förut nämligen, är förbaskat åksjuk ) Men det går nog över det snart med..

En sak som däremot är himla roligt. MITT PAKET FRÅN NELLY KOM IDAG! JIPPIE! Sen har jag handlat lite schampo och Balsom. Blev Sebastian! Himla bra produkter, absolut att rekomendera!


Oj, ser inget vidare ut. Men iaf den svarta är schampo, och den vita balsam.



Hepp, nu ska jag ut med Prinsen en sväng tänkte jag! Som för övrigt har fått en rejäl matlust!


Kommentarer
Postat av: rasha

vilka coola hårgrejer :D jag vill också ha något bra för håret. Hoppas det gick bra idag sara! mycket roligare än att sitta häri skövde :)

när beställer du nästa mary kay produkter?

2009-09-09 » 19:11:48 URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0