Hundliv!

Nu får ni höra mycket om det underbara livet.. HUNDLIVET! Vad skulle man göra utan hundarna? Jag skulle då iaf inte klara mig en dag! Min hund är mitt liv. Så är det!

Vad har jag gjort dom senaste dagarna? kan ni kanske lista ut?
JAG HAR VARUT UTE MED MIN HUND MASSOR!♥

 

ONSDAGEN.
Promenad med svärmor och Rocky samt Messi. Och såklart Santos. Vi var ute på långpromenad runt cementa och sånt! Trevligt Trevligt!

( här försökts det på lite träning )


TORSDAG.
Gick till hundgården med terese, jonathan samt Plexus och Santos. Där träffade vi sedan svärmor och jessica, med Rocky och Messi. Sen kom även Christoffer med Aston.

Sen kom stefan Lundh med sin lilla kille. Det gick superbra och hundarna lekte som bare den!


Messi, Rocky ( dom vita ) Plexus och Stefans hund. & en råtta.


Terese & Jonathan  m hundarna.

( väldigt dålig bild, mobil kamera )

Dett vad var som hände i veckan! Mycket trevligt!


 


Kommentarer
Postat av: Evelin

Mysigt :)

2009-09-21 » 19:33:59 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0