Gokväll!

♥Hade planerat in en dvärgpinscher träff med oss ifrån skövde idag. Men snurrig som jag är hade jag kollat helfel. :/ Hade kurs idag! SÅ fick avboka träffen och dra på kurs.

Men det var förbaskat skoj också! Santos skötte sig bra, var dock precis i början som han var ur fokus. Kan bero på att det luktade himla mums i gräset! :P

Nu är jag hemma, skall ta en varm dusch, krypa ner i sängen. Mår förjädrans dåligt. Halsen är helt igengrodd, och bröstet gör ont som fan. Nu har det satt sig i öronen också. Halsontet kör upp där liksom..
Knasigt. Någon som har något liknande?


På tal om sjukeri och sånt.
Skall till KSS imorgon på undersökning för min mage. Nu ska dom ner med kamera och sånt och leta fel. Hoppas dom kan finna ngt. och att det itne är ngt allvarligt.
Men hur kul kan det vara med en slang ner i magen? :(
Har ni gjort det någongång? Vill ni berätta hur hemskt det var?

Nepps, nu kallar duschen!

Godnatt mina vänner!

 


Kommentarer
Postat av: EVE

Bror gjorde det.... Hemkst!!!! Inget jag vill.

2009-09-23 » 22:43:58 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag har gjort det, eller du menar gastroskopi? det var inte det roligaste jag gjort om man säger så, men som tur är så är man bedövad, det jobbigaste är att man får kväljningar vad jag minns, var typ ett årsen jag gjorde det.

2009-09-24 » 09:07:53 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag hade turen när jag gjorde de, va ju "bara" 17 år då så gick fortfarande som barn så jag valde att bli nersövd, de alternativet tror jag inte man har som vuxen :S

2009-09-24 » 10:40:44 URL: http://fiasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0