FÖRBANNAT ROLIGT.

Mohaahha!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Joey

:) Så sjukt roligt med en liten valp till! Har man en kan man väl ha två ;) är också sugen (Långt i framtiden när tid finns) att också skaffa en till, röd hane! Det e ju så charmiga dp! Ska bli roligt och se vad det blir för någe! Väldigt spännande!!

Var inne och kollade, riktigt trevliga föräldrar såg det ut att vara! Väldigt fina :D



Jodå, allt duger. Jag står ut med mig jobb från helvetet (telefonförsäljare) och kämpar för att komma mig hemifrån! Haha, sen tillbringar jag väldigt mkt i stallet som är min energikälla!

Man måste ju hålla sig igång :)

Vad gör du då? antar att du jobbar kasnke :P



Kram

2009-09-08 » 23:03:32 URL: http://mrjoey.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahahaha!



Hur gammal är din vovve? Min är 4 och han är en Petit brabancon. :)

2009-09-09 » 10:05:41 URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0