Ensam hemma!

har varit ute med Prinsne och Plexus med husse & matte. Var skoj. Busarna lekte en aning. men mest spring och hopp i gräset! det var skönt att dom fick göra av med lite energi!
Så man kan få en lugn kväll, och kurera sig lite.

Ska fixa en kopp thé (stavning?) Tee? The? Te? Njaae, jag tror nog på Thé ;P det ser lite tjusigt. Lite snoffsigt!

Blir till att slänga sig i soffan och sedan lägga sig förbannat tidigt. senast 21,30. Huvudet mitt behöver verkligen vila..
jag har en himla förkylning som känns sådär halvdan. Man mårsådär halvbra nivet. Som att det inte bryter ut ordentligt.. :/ Onödigt att gå och må smådåligt i flera veckor. Bättre det smäller till, man är sjuk som fan 1dag, sen går det över..

jaja. Nu ska jag mysa med hunden, husse är på jobbfest ;P
Jag har lägenheten förmigsjälv en stund! JIPPIE

Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0