500 bröllopsgäster + 120 på 50års kalas!

japp, rubriken säger allt. Kan ni förstå att jag är trött idag? Bröllopet var ju helt annorlunda! Syrisktbröllp ( heter det så? ) Dom dansade, sjöng. Jaa dom var helt otroliga. Och vad snygga dom var! Helt otroligt vackra klänningar. Precis som på bal. hur vackra som hellst.

Jag jobbade iaf på 50 års kalaset, eller 250 års kalas som det var! Vi var klara där runt halv tre. Mycket trevlig att få servera igen! Var ju faktiskt ett år sedan. Så det kan nog tänkas bli fler ggr.
Blev dock ett 12 timmars pass, började halv sex på kvällen, och var hemma sex på morgonen. & självklart kan jag inte sova. var uppe vid halv tio och käkade frukost och städade! Blir nog sova middag i eftermiddag skulle jag tro! ;P MEN JAG ÄR FÖRBANNAT TRÖTT REDAN NU. Meen, ska till svärmor på middag så blir inget sova än på ett tag!

Har ni haft en bra helg?
och vad har ni gjort för skoj?


Iaf så mår santos mycket bättre, han har ju tratten på sig, som han ska ha i 10-14 dagar. men han verkar inte ens märka att han har den längre. han springer in i saker och gud vet vad! haha. men det är skönt att han tar det bra!
Skönt att prinsen är på sån fin bättringsväg! Kan ju säga att det inte är speciellt skönt att sova tillsammans med honom i sängen just nu. UNDER TÄCKER MED TRATTEN. ojojoj, han kämpar. Och den skaver och skär mot oss! Men självklart skall lillkillen sova i sängen. Sover era hundar i sängen? ( ni som har alltså )

 

Hörs senare! Nu skall jag på middag!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart dom gör:)

2009-09-06 » 17:15:03 URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0