vilse på landet.


Skulle ut på en långpromenad med älskade hunden idag. Vi hoppade av vid Sebbes jobb, och tänkte att nu ska vi minsann hitta en ny promenad väg.
gick bort mot tillhundra anläggningen ute vid kultomten ungefär. vet att vägen fortsätter bort där. så vi traskade vidare, och efter att vi gått i 1 timma började jag fundera på vart vi verkligen var. vi va vilse, :) Vi kunde ju såklart vända, men har man gått så långt så vill man gärna fortsätta för att se vart vägen tar vägen såklart. vi traskade vidare.

vi träffade kor, ännu mera kor. och även ett par katter. vi mötte inte en enda bil på denna vägen, men det låt ett par hus lite överallt. riktigt fina små hus.

till slut började jag ana vart det var vi var, HORSÅS, då visste jag vart vi var. men det var lååååångt hemifrån. jag skulle väldigt gärna vilka bo i horsås. det finns en massa fina hus och det är ändå ganska lagom från stan, om man inte tar den vägen jag tog förståds.



vi traskade vidare, vi började bli ganska trötta i benen nu. men, det var ändå en toppenskön promenad.
Väl hemma, efter över 2 timmar ute på promenad, så sitter vi nu båda i soffan och slappar. Santos fick en härlig dusch när han kom hem, han var ordentligt lerig.
Nu sover han som en stock bredvid mig. vi är riktigt trötta båda två nu.


det var dagens långa promenad det. och den var lång.


hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0