Veterinären!

Yes, har bokat tid hos veterinären på måndag, hoppas jag får ledigt ifrån jobbetför att åka dit bara.
Santos hoppar nämligen på 3 ben, så vi ska röntga honom och utreda hältan. Hoppas såklart att det inte är något, och man vill ju såklart vara på den säkra sidan. Eller hur?

Sen ska vi ju ändå kolla Patellan på honom, och då gör dom det i samma veva. Det är ju toppen!
Önska mig lycka till , att jag kan få lite tjänstledigt och att det kommer gå bra!


Husse tränar lite "STÅ" med Santos, Inte så tokigt för att vara första gången va?

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Han står superfint och är sååå snygg!!



Håller allt jag kan att det ska gå bra med allting!! Kramis!

2009-10-16 » 23:32:14 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0