Underbara dag!

Japp, igår hade jag en fantastisk dag.
jaaa eller iaf fram till drygt klockan 17,00. Jag cyklade från jobbet, och gjorde världens vurpa med cykeln. Ramlade och slog mig som fan, i hela högra sidan, det var inget vidare..

Idag, har jag blåmärken och stora bulor på benen. ;(

Iaf, jag gick vidare till intersport. träffade syster och skulle prova löpar tights och jogging skor. Och jag fick med mig en hel del hem. Skönt det, då kan träningen ta start! hihi, superunderbart..

förresten, muffinsarna jag bakade. matmuffinsarna, dom var supergoda! DE NI! jag kan baka.

Kommentarer
Postat av: Eve

Med tanken på gymnasiet valet så borde du kunna baka lite iaf ;)

2009-10-30 » 01:56:56 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0