Kvällspromenad.

Efter jobbet drog jag raka vägen ut på promenad med min lilla prins Santos. Vi gick bort mot dälderna osv. Var ute i ungefär 1 timma, lite mer.
Det var toppenskönt, och vi gick i raskt tempo. Santos njuter när han får vara ute och gå så, och det gör verkligen jag med.

Väl hemma, slängde in hunden till husse, och åkte till maxi för att handla lite. Köpte hem mozzarella och halloumi ost. MUMMA! Riktigt, riktigt gott.


Tänk er stekt halloumi ost, med tomat. lite salt och peppar. Det är underbart! Det skall jag äta i morgon kväll.

Har ni några bra recept på nyttig mat?
LCHF? GE MIG isf.

 


Kommentarer
Postat av: EVE

Bättre med grillad halloumi ost :D :D

Fast har iofs aldrig smakat stekt....

2009-10-30 » 01:58:15 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0