Idol 2009



.. mjoo, som ni märkt har det ju varit en hel del prat om Idol - Camillas tabbe igår.. Jag kan inte annat än att hålla med, det var pinsamt att hon hörde fel.. (sånt KAN ju faktiskt hända )

Men det som hände i kvällens idol var faktiskt bra mycket värre.. Hon fick sin chans, och hon gjorde bort sig, mer än någonsin! Jag kan inte påstå att det var bra ett dugg. Okej, jag är inte bäst på att sjunga själv, men jag står verkligen för det jag säger nu. Och, jaa det var katastrof. Jag tyckte hon inte sjöng det minsta bra, och inte nog med det, jag HÖRDE inte vad hon sjöng. Så dåligt uttal!
Synd att inte någon annan fick hennes Wildcard!




Ledsen att behöva tycka så ändå, jag gillade henne på slut audition.. Men, allt kan ändras!


Kommentarer
Postat av: mia

Håller med dig, hade tagit flera andra där hon var idag och de hade gjort det bättre som jag tycker i alla fall

2009-10-03 » 00:01:02 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0