fredagsgodis.

nepp, inget till mig. jag tog prinsen på promenad. vi gick till djurmagasinet och inhandlade lite fredagsgodis till santos. det blev grisknorr. om han gillar den, ligger under soffbordet och tuggar för fullt.

men tråkigt nu, under en liten tid, så tog den slut, en gigantiskt knorr, redan slut.
Helt onödigt egentligen.

 

nu är frågan, vad ska jag äta ikväll? Fil med blåbär? jag är sugen på någonting, men jag kan inte sätta fingret på vad. är hemma själv idag, sambo är i gbg, och efter det skall han ut med polarna och äta. så nu vet jag inte vad jag ska äta. inget roligt att laga mat till sigsjälv. fantasilösa sara.

förresten är det lite dåligt med bilder nu, eftersom det är ny dator, helt tom. jaaa nivet. jag har ingenting på den, och bara väntar ut att lära mig den på nytt. hihi.

ska kolla med sebbes lillbror om han kan hjälpa oss med photoshop eller något sådant. :) kan vara skoj att mixtra lite med.

hihi

 

vad ska ni alla göra denna fredagen då?
Kolla idol? DET SKA IAF JAG GÖRA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0