FARMOR OCH FARFAR!

igår var vi på kalas, farmor och farfar fyllde år, med bara några dagars skillnad! Träffade släkten där. Det var trevligt, var ju länge sedan man träffade dom!

Farfar är för söt. Jag ser honom ofta på morgonen i stan när jag cyklar till jobbet. Och eftersom jag alltid kommer i sista sekunden så hinner jag aldrig prata med honom, och att bara heja på honom. Ja, då skulle han nog bara inte bli klok på mig, eller alltså, han hade nog inte fattat att det var jag.

Men jag har nu fått reda på vad det är han gör så tidigt i stan.
Håll nu i hatten:

Han hämtar metro tidningar ca 10 st, och delar ut till sina grannar i samma trappuppgång! Är inte det underbart gulligt eller? Han är såå snäll min farfar. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0