Dagen i det stora hela!

Jag gillar Idol. Jag har inte gjort det förut, men detta år har jag faktiskt följt dom från start! Jag gillar´t!

Vad tyckte ni om kvällens Idol?
Jag tyckte det var en härlig stämmning, MJ, ja han är ju otrolig! Klart att det skulle bli ett sånt tema. Och jag tyckte dom gjorde otroligt bra ifrån sig.

Gillade Eddie, han gjorde låten riktigt bra. Sen Rabi, han är ju Rabi, och han är bra! Så är det bara.
Sen gjorde hon Beat it bra tycker jag, hon är också duktig. Kul att se en annan sida av henne..

 




Dagen i det hela, regn och rusk. jaa till och med snö. Hur kan det bli så i Oktober?
jaa, kanske borde man börja oroa sig för miljön? Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt haft det i tanken ett bra tag. Jag menar, varför inte börja äta ekologiskt? Källsortera MERA?
Joo, det får nog bli så!
Snö i Oktober? Hur kan det vara så liksom? Tycker inte ni det känns knasigt? Förr kunde man gå med tjocktröja och väst i Oktober. Nu är det mössa och vantar som gäller!

Detta väder har faktiskt ställt till det en hel del för min kära hund.
Han har itne varit det minsta sugen på att gå ut, och jag har nästan fått släpa med mig honom ut.. Knashund!♥


Har något tråkigt att berätta. Våran kära Johanna på jobbet slutar!!! Sista dagen idag! Den lilla lyllosen skall ut och resa med sin Holländska kille Berry i 9 månader! Inte fy skam! Kommer sakna henne massor. ♥
-Ta hand om dig Johanna, inga dumheter nu! Vi vill ha en hel Johanna i juni månad..!

 


 

Nu ska jag slänga mig i soffan igen, imorgon bitti blir det Power walk, de ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0