Brandbil, polis, ambulans & räddningsbil. + spöke!

Humm, vaknade inatt av att något stod nere på gatan. Sebbe gick upp och kollade. Jävlar, där stor brandbilen, ambulansen, polisen och räddningsbilen. Vad sjuttan hade hänt nu?
Knasigt nog så stod dom bara där. Helt stilla. Mjo, men skulle det brunnit borde dom ju gjort ngt, eller hur?


Inget folk, bara bilar och räddningspersonal..? Varför kom dom hit liksom? I vårt hyreshus? hur kommer det sig? Hur kunde vi inte märkt när dom kom? är inte det skrämmande?


Iaf så åkte dom sen, så det var väl inget allvarligt som hade hänt, men ändå. Kändes lite knasigt att somna om.
Speciellt när jag träffade på Spöket härhemma. Efter ett snabb besök på toan så träffade jag spöket.


Jaaa, men ni får tycka att jag är knäppt, men det spökar här. Och det är sant. Så de så!
Iaf, när jag skulle lägga mig, så kände jag verkligen hur jag gick in i någonting. Det kändes knasigt i hela kroppen. Jag sprang och hoppade i sängen och gömde mig under täcket. Haha, sicken tönt, men ändå!


Det är faktiskt läskigt när gubben är och hälsar på titt som tätt. det händer mycket knasiga oförklarliga saker i våran lägenhet. Men,  det är ett snällt spöke! (Tror jag iaf, än så länge )




Kommentarer
Postat av: Mia

säkert bara ett snällt spöke som tar hand om er, det tror jag!! Kramis!

2009-10-18 » 16:57:23 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Mia

Lovar ska bli duktigare på att lägga ut bilderna! Glömmer kortet hemma och kortläsaren är antingen kvar eller på jobbet, aningens förvirrad at the moment!

2009-10-19 » 10:39:23 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: sandra och Joey!

Neee va synd!

Självklart bättre att vänta om det kommer upp något eller är osäkert men har man väl bestämt sig vill man ju ha hem den NUNUNU! haha så då blir det ju jäätte länge ända till våren!



Vi har kollat lite, både på dp och westie faktiskt! har hittat några som vi har mailat till men längre än så har det inte gått! Helst vill man ju ha någon i närheten så man kan hälsa på och se vad det är för hund först!



kram

2009-10-21 » 13:00:06 URL: http://mrjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0