underbar vecka.

.. hittills iaf.

Jag har varje morgon denna vecka gått upp tidigare för att dra en promenad med min underbara vän caroline. vi har varit ute runt halv 7 varje morgon och PW ca en timma. det har varit underbart skönt, man kan inte börja dagen på ett bättre sätt. santos njuter av att få gå riktigt långt på morognen. jaa iaf när han väl kommit igång.. jag får mest slääääpa med mig honom ut i början.

imorgon däremot skall jag ta en "sovmorgon" till runt 7 tiden. Carro hinner inte ta en PW på morgonen, så vi sover ut, och tar PW på kvällen istället. TOPPEN. hihi.



 

nu har jag precis betalat alla räkningar denna månaden. och det är skönt att man har det gjort, då vet man hur mycket man kan handla julklappar för på denna lönen.

har ni börjat handla julklappar ännu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0