Träning hemma.

Idag har vi tränat, sebbe var ute på långpromenad med vår lilla skönhet. När vi kom hem körde vi lite träning på "trix" i sängen. Sedan gick vi runt härhemma och tränade följsamhet (fot), inkallning , sitt kvar, ligg kvar.

Jag tror mina grannar tyckte jag var helt dum i huvudet. Vi har väldigt stora fönster i vardagsrummet, och dom mitt emot ser rakt in i vår lägenhet. Iaf planlösningen är så bra att man kan springa runt som en tok härhemma. Köket är helt öppet, endast en lite vägg mitt i allt som skiljer ifrån hallen. Jaa en liten iaf.

det är iaf väldigt enkelt att träna hemma då man kan gå runt lite hur som helst och sånt..

Iaf så körde vi lite ligg kvar, och jag lade honom ute i köket, och gick ut i vardagsrummet.. där hoppade jag runt som en tokstolle, för att jag ville att han skulle ligga kvar. jag fjantade mig en massa.. ( hoppas ingen såg det iaf ;P )

Men han var sååååå himla duktig, han låg där och tittade på hur korkad jag såg ut.. Stolt matte.
Vi tränade även lite passiv träning, jag slängde mig på golvet, och han fick ligga där också. Medans jag passade på att göra lite situps bredvid. :) Två flugor i en smäll, kalasbra!



Kommentarer
Postat av: jennyj

ååh va underbart det låter att ha en hund:) söt han är också!

2009-11-21 » 11:02:58 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0