Ofattbart!

Vila i Frid Annika.♥

 

Det känns helt overkligt, fruktansvärt. Jag tänker på din familj, dina närmsta vänner. Du var otroligt omtyckt. Jag kände dig inte jätteväl. Men av det lilla, så vet jag att du var en otrolig tjej, du var alltid så snäll. en vänlig tjej. Synd att du aldrig tog en promenad med hundarna..
Vi pratade endast när vi sågs, på facebook, mailade.

Du kommer bli en otrolig ängel.
Du är saknad av många här, du hade otroliga vänner. Jag känner med din familj och dom närmsta. det är fruktansvärt. Jag kan inte förstå det..

Hoppas du finner frid i himlen.
Ängel som du är!♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3

2009-11-03 » 00:21:34 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0