morgon promenad med familjen.

idag när vi hade ätit frukost åkte vi till berget för att gå en promenad. santos sprang lite lös, jag plockade lite granris, kottar samt lite lingonris (?) eller var det blåbärsris (?). Ska fixa lite småsaker hemma idag! Tycker det är mysigt.

Nu sitter jag hemma och myser med min lilla prins, och lyssnar på lite härlig musik.

Här kommer lite tips på underbar musik, jag bara älskar dem . Och hoppas ni ska göra det med!



Sparzanza - My world of sin


David Cook - Light on



Engel - Sense the fire


Hoppas ni gillar dem iaf. Kommer mer tips senare under dagen ska ni se!





Kommentarer
Postat av: jenny

riktigt bra låtar. sklle va kul o se bild på vad du gjorde av granriset m.m :)

2009-11-29 » 11:38:15 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0