måndag.

imorse innan jobbet tog jag en promenad med min härliga vän carrovin. Vi tog en ordentlig promenad tillsamans med min skönhet, santos!

hade dock fruktansvärd huvudvärk på morgonen, så fick knapra i mig lite alvedon. så jag klarade dagen utan problem, dock kom den tillbaka nu när man kom hem, men det klart, huvudet har ju fått koppla av nu så då känner man nog det..

När jag kom hem hade älsklingen redan varit ute på promenad med prinsen. så jag passade på att vila lite i soffan nu med skönheten. santos alltså.

Sen blir det en PW med älskade carrobarro och lillgrodan.






rasha, jag fick ditt sms. men jag glömde helt bort att svara ¨på det.. FÖRLÅT!
Jag tror att det berodde på att jag redan var i hundrastgården då, den vart det bortblåst ur min skalle.
Men, skall vi julhandla snart ihop kanske? :)


Kommentarer
Postat av: rasha

hej :P jaa jag undrade faktiskt om du var sur på mig :$ men jaa det tycker jag låter so men superidé! Ska vi ta och fota på lördag och sen ta en tur på stan sötnos? pusspuss!

2009-11-24 » 13:07:19 URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0