lördag.

far runt på stan med sebbes mamma och syster.. skulle handla saker till lägenheten, adventsljusstakar, hittade endel snygga, men det är himla svårt att hitta något som passar våra fönster.. Jaja, det löser sig väl.

Har även varit i hundrastgården med prinsen, + plexus med husse och matte. Samt Jessica med Rocky och Messi. Mycket hundbus. Vi hade även lite hundbus här hemma.




Träffade min underbara vän Caroline på Voda, en liten fika med en massa skvallar. Alltid lika underbart att träffa dig gumman.♥

Sedan for vi iväg med min lilla prins till lillebror som skulle vara lite hundvakt. Vi skulle iväg till svärföräldrarna på 3 rätters middag! Riktigt trevlig, passade även på att spela lite BUZZ himla rooligt.

 

Nu sitter jag hemma med min älskade hund. Tittar för tillfället på Paradise Hotel. Knasigt att jag gör det..

 

Heeejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0