kvällen.

hemma igen, var iväg på djurmagasiner och handlade en grisknorr till lillprinsen. OM han blev glad. det kan jag garantera er. hih.


Just nu kikar vi på Navy CIS och dricker jordgubbssaft. Känner mig lite hängig, så jag har krypit ner i soffan, i älsklingens goströja och myser med lillsnutten.

Blir väl till att titta på simpson om en stund när det börjar, jag bara älskar simpson, det är bra. och det kommer det nog alltid göra..


jag längtar iaf en massa till den 5 december.. Jag och min sambo skall åka till göteborg för lite julshopping, och jul på liseberg. Jag bara längtar en massa efter julen, jag älskar julen. Och det blir våran första jul ihop, jaaa iaf i denna lägenheten! MYS.
Allt är så himla mys hela tiden. ♥

 

Jag ha kommit in i en mys period. Jag tror jag skall stanna där lite till..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0