Ikea ( förra helgen )

Här kommer vår Jönköpingstripp i bilder. :) bättre sent än aldrig..





Okeej, jag är inte toppen bra på att fota, och glömmer det ofta.. Men, vi handlade enhel del. och mös inne på A6. JAG HADE EN TOPPENDAG, BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE! ♥


Sebbe unnade sig en coca - cola!



"tänker på dig" skylden är ny. Köpte den i en affär på A6.


köpte denna till toan, den ensa som passade in i vårt knasiga badrum. Hade egentligen velat ha det i vitt såklart.
Men man får ta det som finns. detta bli tillsvidare. :)


Tog bort Micron och ställde detta där sålänge. jag tänkte ha lite fler burkar, och även knyta spetsband runt dem. vita spetsband.


Införskaffade oss "LOVE", hade tänkt att ha den på en tavellist, men den var lite liten. men den passade fint in här :)


Köpte ny lampa, 2 st faktiskt, en på var sida av soffan. Och ny supermysig lyxpläd.


Santos fick en råtta, för en råtta ska en råtta ha. :)



Två trötta hjärtan.


Kommentarer
Postat av: caroline.

vita spetsband sara? ska ni göra barn snart med mitt lilla gos? DU ÄR SÅ SERIÖS!! :D PUSS MITT HJÄRTA!

2009-11-10 » 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0