Fredagsmys!

JAPP, fredagsmys står på schemat. Jag och älsk har varit och handlat på Maxi. Och eftersom jag är en sån toppenflickvän så gör jag självklart sebbes favorit mat. Cannelloni.

Är det någon som undrar över recept är det bara att säga till, det är nämligen bus enkelt.

 

Efter att vi har ätit blir det en sväng ut med santos, sen är det idol som väntar för kvällen.
Ska bli spännande och se vad dom har att komma med denna veckan. Jag kan tala om, att detta är första året som jag har följt idol från första början. Och jag ångrar att jag inte kollat på det tidigare.

 

Näpps, nu ska jag titta till maten i ugnen.
Ha en trevlig kväll, vi lär höras mer i helgen.

 

Pussinuss


Kommentarer
Postat av: jennyj

jag vill ha receptet!!

2009-11-13 » 18:50:08 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Rashi

vad mysigt det låter!

2009-11-13 » 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0