Dvärgpinscher träff i Jättadalen

Idag hade vi dvärgpinscher träff i Jättadalen. Vi träffade Linda och Christer med Daphne och Fanny, Christoffer och Ida med bebis Arvid och pinnarna Aston och Patrick.

Jag hade med min min prins och Majsan.

Vi hade himla tur med väder och det var fantastiskt vackert.. Ni hittar massa fina bilder på naturen på http://daffelis.blogg.se Ni bara MÅSTE kolla på dom. Otroliga bilder kan jag lova er, Linda är otroligt duktig på att fotografera!

Iaf så gick vi upp för världens största berg, jaaa eller kanske ett ganska stort litet berg iaf. . Det var i naturreservatat, och det var fanstastikst vacker. Vilken utsikt kan jag lova! Otroligt.

Jaa jag vet, allt är otroligt fantastiskt just nu! ( jag har fruktansvärt dåligt ordföråd. )


Jag glömde självklart min kamera i bilen, men stal några bilder från Linda iaf :)






 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka underbara bilder =) hoppas du haft en bra helg

2009-11-08 » 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0