Härliga löprunda!

Jag är på bra humör idag! Kan det bli mycket bättre. tog en löprunda på Pansarvallen på morgonen nu men Santos.
Körde lite intervaller så jag är helt slut nu! Men det är en sån härlig känsla när man får ta ut stegen och bara kubba!

santos var lös hela tiden, är ett så bra spår där. Bara skog, långt ifrån bilarna, och han har massa kul.
jagar fåglar, hoppas över bäckarna, in i skogen och han är sååå lycklig! Jag mår så bra när jag ser honom såå lycklig,.
Öronen faddrar och tungan händer utanför! Är inte det inte en underbar syn?

  

Ser han inte lycklig ut?


Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAHAHHAHAH SANTOS :D:D:D:D <3

2009-05-30 » 17:55:13 URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Åsa

Han är ju så söt!!:)

2009-05-30 » 22:41:00
Postat av: Linn

alltså, sicken glad hund! :D HAHAHAHAHAA

2009-05-31 » 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0