händelserik promenad.

Igår på lunchen när jag var ute med plutten, så träffade vi på en hare. Satt inte mer än 2 meter ifårn oss, fast då på andra sidan häcken. Jag lyfte upp så att Santos fick se den. Han fick ruskigt STORA ögon då kan jag säga!

Sedan träffade vi på en springande Jack Russel, 11 år var han och han hette Thore. Han var bra mycket busigare än Santos. Haha, var riktigt kul att se dom.
Efter det träffade santos Wilma, den söta granntjejen. Men hon gillar dock inte Santos lika mycket som han gillar henne!

Cyklade iväg till jobbet, såg att hela trafiken var stannad vid Resecentrum, då var det TVÅ SMÅ ANKOR som trippade över vägen mitt i stan. SUPERSÖTT. Sen därefter kom det en till. Dom gick i lugn och ro över och verkade inte bry sig om någonting. Jag kunde inte annat än att le.
Jag gillar ankor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0