Liten lek,

Liten lek som jag stal från Sofia.
www.svung.blogg.se


Vad heter din hund?

Santos, ( Andeless Ingo Johansson af Galador )

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?

Jag fick bara välja ett kennelnamn som fanns, och Santos, vet egentligen inte varför! Bara blev Santos.
Han är en santos.

När är din hund född?

18 september 2007

Vilken ras är den och vilken färg har den?

Dvärgpinscher, black and tan

Vad väger din hund?

Väger ca 5,5kg.

Vart köpte du hunden och vad kostade den?

Han kommer ifrån Ingela och Jan pettersson i kil
Andeless kennel www.andeless.se

Varför valde du just den rasen?

Hade funderat i många år, och alltid kännt att den rasen var rätt för mig.
Så jag var påläst!

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?

Jajjemänsan, har ställt ut min lilla grabb endel. men hade velat ställa honom mer!
( Sara är kokt i skit )

Är hunden rädd för något?

han är rädd för barn. ( skrämd som valp )

Vill du ha fler hundar av samma ras?

ABSOLUT!! Skall bara övertala husse.

Kan hunden några konster och lydnad?

jajjemänsan,

sitt
sitt kvar
ligg
ligg kvar
High Five
vinka
PUSS
vacker tass
rulla
dansa
spela död ( NÄSTAN ) tränas ibland endast.
fånga godis i luften ( ibland )
hand up
hit
sicksack mellan bena när man går.
GÅ BRA I KOPPEL, som för min del var bland det viktigaste.
jaaa och allmän lydnad. :) kommer inte på så mycket såhär på rak arm .

Jag utmanar följande:


hundägare, kom igen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0