helg.

Lördagen var toppen!
Blev en lång,lång promenad med Annelie och Rocky! Blev upp över våmb och bort i skogarna mot skara! Och sedan hem igen! En mycket händelserik promenad, med både slagsmål och lek!

Därefter kikade vi på när husse spelade match! Dom vann med 7-1! ( sista gången jag kollade iaf ) Duktig karl jag har.

Sen hem igen, tog det lugnt i soffan.

Sen på kvällen lagade vi mat, pepparstek med grönsaker. MUMS! Älsk är duktig på att laga mat när han väl vill.
Därefter åkte vi hem till Tobbe en sväng, drack lite vin och hade trevligt!

Sen blev det en snabb sväng t Voda, där vi träffade en idiot och det blev lite bråk. ( inte för vår del men en utav oss allihopa. )
+ en rolig grej som hände var såklart att Tobbe vann på sitt TIPP! GRATTIS TUBI.


Söndagen tog vi en låång promenad till Skultorp för att hämta älsklingens bil. Tog ungefär 2 timmar att gå, ( vi var inte sååååå snabba )

Sen vart det kurs på eftermiddagen och det gick jättebra! Stolt över min Prins!

Tog det lugnt hela kvällen frammför Gossip Girl, Whipeout, och en del av Beck. Därefter en halvtimmes promenad med Santos. Dock snöregnade det endel!

ha en bra dag nu allesammans. Jobbet kallar för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0