en massa slit.

Allt vi inhandlade på Ikea blev toppen! handlade för 5-6000 kr. Och det blev å jävla bra. Har fått tag på en kamera nu så jag ska ta kort och sånt när det finns tid, och få in här så ni kan se. Om ni vill såklart?

Hade riktigt trevligt, bra mycket bättre än vad jag trodde, brukar lätt bli lite småtjaffs när vi är där nere. Men i Lördags var det toppen.

Käkade inne på A6, vidrigt som sjuttan, men är man hungrig så slinker nog ta mig sjuttan allt ner. Sak samma, äckligt var det iaf.
Handlade lite öl och vin på systemet, och därefter åkte vi hem till Skövde igen.

Väl hemma började vi fixa iordning, allt i vardagsrumsfönstrena blev klart, VITT och jättefint. Sedan fixade vi våra nattduksbord, och lampor dit, blev sån skillnad. Satte ihop alla utemöbler, satte upp griffeltavlan.
Vi hade fullt upp, sen slängde vi oss på soffan en stund och tog det lugnt. Det var vi värda efter denna dag, med allt slit.

På kvällen mådde jag katastrof dåligt, allt bara snurrade, jag såg helt sjuk när jag tittade på ngt. Jag hade feber och mådde skitill. VILL INTE ATT DET SKALL KOMMA TILLBAKA NU! Hoppas det bara hände då.
Iaf så skickade jag iväg Sebbe till hans kompisar, ingen idé han ligger hemma med mig en Lördagkväll. Men han fick dock dåligt samvete och kom hem klockan tolv. Då hade jag redan slocknat!



Söndagen, började med en morgonpromenad med Santos. Sen hem och gjorde iordning en dunder frukost åt älsk.
Yoghurt, Musli, oboy, juice, ägg, rostat bröd, vanligt bröd och massa pålägg. Mysig söndagsfrukost. Borde ske oftare!

Och eftersom man skulle ändra klockan igår, jaa det missade vi helt. Eftersom vi skulle på söndagsmiddag hos familjen H på dagen, som vanligt, så missade vi tiden, vi trodde vi hade en timma kvar, men inte. Så vi var inte iodning ngt. Blev middag i mysbyxor, oduschade och vidriga! Men dom överlevde iaf  familjen H.

STORSTÄDNING, Hajjemän. Vi städade bakom och under soffan, tog bort alla dynor i soffan, dammsög i den och alla dynor, ( Kan säga att det var grymt jobbigt ), kastade ut dom på balkongen för lite vädring. Sedan kastade vi ut våran nya matta också, vädring för den med.

Så det vart en rejäl storstädning, sängen dammsög vi också och bäddade rent i. Även vårt täcke och kuddarna låg på balkongen.

Gud så fräscht det kändes sen! RENT.



Kommentarer
Postat av: Mia

Ni hann med en hel del på en endaste liten helg!! Duktiga ni som städade också, vi hade också söndagsstädning som vi brukar ha (när vi inte donar med kartonger å sånt förstås)! Kramisar från oss!

2009-03-30 » 14:29:00 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0