Tisdag kväll, mysig kväll. UNDERBAR.


När jag cyklade hem från jobbet igår kväll mötte jag min underbara sambo och vår lilla korv. han var påväg för att möta mig. Värst vad gullig han har blivit. Han kan minsann om han vill!

När vi kom hem åkte vi och pantade lite burkar sedan gjorde hjärtat pannkakor! Han är en gud på det. Och mycket annat också!
Därefter tog vi en promenad, mötte upp Sebbes mamma och Rocky och följde henne hem. Sen gick vi hem och la oss under en filt i soffan. Skönt att bara vara en dag och ha det mysigt tillsammans. Uppskattas.

Till helgen skall vi troligtvis åka till Jönköping. Skönt att få en heldag någon annanstans!
Längtar ju en massa nu helgen. Hoppas på fint väder också. Och hoppas att vi åker nu. Brukar ju finnas en tendens att det som vi pratar om aldrig blir av.




Kommentarer
Postat av: jenny

är mysigt att göra saker ihop:)

2009-03-25 » 13:21:53 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: jenny

imorn blir de medel kl 18 eller aerobics kl 19, beror på vilket osm passar bäst. fredag blir de medel kl 17.30:) sj dÅ?

2009-03-25 » 15:05:26 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0