syster Anna

Nu har jag precis träffat min härliga syster, vi  tog en promenad till Coop ioch där köpte vi faktiskt oss varsin munk! Det var himla gott faktiskt. Sedan gick vi förbi Anna, och så fick Santos träffa Herkules. Santos kan ju ibland ha lite bekymmer att träffa "nya" hundar. Så vi tänkte att nu ska han få träffa en amerikans bulldog ( tror jag han är, enorm iaf ) Det gick SKITBRA! Santos tyckte det var superkul och ville leka med den stora mannen.

Känner mig stolt.

Nu ska jag träna lite aktiveringsövningar, för snart kommer sebbe och då ska vi gå på bio!
Män som hatar kvinnor.
Har dock inte förbokat ngt men det ska nog gå ändå, i värsta fall får det väl bli en fika eller liknande ute.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: jenny

fanns de platser till er på bion? vad tyckte du om den?PUSS

2009-03-14 » 11:59:50 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0