Söndag


helgen har varit på tok för onyttig och flötig. Vi har inte direkt hunnit med så mycket promenader som vi skulle velat, har ju som sagt haft massor att göra.

var idag på Villa-mässan, köpte ett illbra rengöringsmedel där, MILJÖVÄNLIGT OCKSÅ! det gillar jag, så vid hemkomsten blev det städning, och fy sjuttan vilket bra medel! Helt otroligt, det är lixom som en "pasta", den är otrolig, och kommer att räcka länge. Jag bara älskar den, det blev lixom plötsligt kul att städa!

På tal om ingenting egentligen så mår jag mycket bättre nu än vad jag gjorde tidigare i veckan, men är fortfarande trött. men det går nog över det också! Hoppas iaf provsvaren kommer så man får lite information om sigsjälv lixom.

imorgon blir det tränign! Jippie, var ju ett tag sedan nu eftersom jag varit så dålig, så det ska bli grymt roligt faktiskt!
men jobbigt eftersom man inte är i topptrim eller mår toppen så! Vi får kämpa på!

Ny vecka, nya tag!
Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: jenny

ska också träna idag:) kl 17, när ska du träna? Puss

2009-03-02 » 11:37:01 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0