SNÖ


Nu ska jag inte vara sån, en sån person som alla hatar! Men JAG, jag gillar faktiskt att vakna på morgonen och det är härlig när det är vitt och mycket snö ute. ( jag gillar dock inte slask )
Att vakna tidigt, gå ut med Korven på en underbar morgon promenad, i härlig snö, och man blir inte blöt om fötterna. Är inte det livet? Många tycker nog att jag är knäpp, jag gillar snön, när det verkligen är SNÖ! Då är det skönt att gå ut, och det gillar santos också! Slippa bli skitig och blöt!

men jag gillar våren och sommaren också. Väldigt mycket.
tycker alla årstider har sin charm iofs.

vilken årstid gillar ni bäst?


Sötnos när han var miniminivalp och var FÖRSTA gången i snö!

Kommentarer
Postat av: rasha

jag gillar alla årstider med på sitt sätt! men mest av allt gillar jag nog våren faktiskt :)och hösten.. jag är nog lite konstig

2009-03-13 » 12:19:01 URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0