Middag, cupcakes och dvärgpinscherlek.


Det blev tyvärr ingen bio igår, det fanns två platsen som vi absolut inte skulle kunna tänka oss. Väldigt dåliga som ni kanske förstår.

Så vi bestämde oss för att käka lite middag istället, det bler wallermans, ( närmanst hem sen ). Käkade lite kött och grönsaker, var himla gott! Måste vi göra oftare!

Därefter kikade vi på någon dålig film på tv och somnade båda två i soffan! ( inget ovanligt hos oss längre )



Denna dagen började iaf med att jag och svärmor åkte till matt-center för att kika på en matta till vårt vardagsrum. Jessica var med också. Vi hittade två supergoa mattor ( lurviga ) svarta, som vi lånade med oss hem. en rektangulär och en rund. STORA! Det lutar åt den runda, blir lite fyrkantigt annars känns det som!

Så just nu ligger den svarta runda på plats och det känns faktiskt riktigt bra. Får se vad Sebbe säger sen när han kommer hem!

Klockan tolv kom Lollo och Johanna hem till mig, dags för cupcakes bakning. Det var riktigt kul och dom blev dunderfina. ( kommer nog bilder på måndag så jag får dom av lollo )

Sedan när vi fikat så åkte jag iväg till hundgården i skövde, dags för lite dvärgpinscher lek. Träffade Ida och Christoffer med Aston och Patrick. Det var ju tänkt att hundarna skulle leka lite, dock började det regna så det blev lite lugnare bus. Knappt ngt. Sedan kom det in en Jack russel valp på 4 månader i hundgården. Och det blev ett jädra liv. Pinnarna vart som tokiga och Santos accepterade valpen toppenbra. Gjorde ingenting utan det gick suveränt. DET GÅR FRAMMÅT. Därefter tog vi en liten promenad och pratade lite strunt, tränade balansgång för pinnisarna!
Bestämmde att det var dags för en rejäl träff snart med övriga gänget så det hoppas vi!

Väl hemkommen kastade jag en lerig korv i duschen, därefter blev det städning och tvättning. Så vi har hunnit med en hel del här idag! hela TVÅ maskiner tvätt blev det. Inte dumt det! ( brukar oftast bli på söndagar )

Nu ska jag slänga mig framför tv:n, sedan skall även jag hoppa in i duschen!
Hur har er dag varit?
Och vad ska ni göra ikväll?



En gammal bild på Aston och Santos.
Aston till vänster och Santos till höger. bild från mars 2007.
Herrgud, nästintill valpar ju! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0