måndag morgon


imorse var jag ruskigt trött, dock gick jag upp tidigt ändå, eftersom det såg ut att vara hyffsat bra väder ute. Torrt och inte så värst kallt.
Vi tog en rejäl promenad och det var himla skönt ute, Santos skötte sig som vanligt jättebra! Nästan så jag ville ha en mycket längre promenad, men man hade ju jobbet att passa!

kan säga att jag har träningsvärk i magen, och det är så skönt!




kommer till jobbet som vabnligt och skall börja 8,00. Humm, kikar i schemat och det står att jag ska börja 8,45 ( en tid som vi egentligen inte ska börja ) Och allas scheman är lite småtokiga. Men det löste sig tillslut och här sitter jag nu!
Det skall tydligen vara lite mer att göra idag! Så det känns toppen.

Efter jobbet kommer att ta en lång promenad med min underbara lilla korv, därefter skall jag träna, troligtvis styrkepasset med kondition. Skönt att komma igång igen kan jag säga! Och börja leva det nyttiga livet igen.





Kommentarer
Postat av: jenny

jag ska också träna idag, ska prova på core passet, skulle tydligen vara bra träning. har du provat de nån gång?

2009-03-16 » 10:49:44 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0