mamma och mormor.


idag ska vi få besök hemma, eller iaf jag och korven. troligtvis är inte sebbe hemma då men. mormor och mamma ska iaf komma till oss idag! Ska bli kul att mormor ska få se vår lägenhet för första gången.

Så får ävl åka förbi och köpa 2 bullar som dom kan smaska lite på!

Efter det har jag tänkt att ta med santos ut på en genomkörare, en långpromenad. eller kanske en 40 minuter iaf!
beroende på hur kallt det är ikväll. jag är lite rädd för kyla trotts att jag gillar när det är snö. Fast nu är det ju fint ute, men det är mer isande kyla nu. ( kanske inte någon som bryr sig men ändå )

Vi hörs förmodligen senare!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur det går? OJ! Du de kan jag inte svara på, vet inte.. bara upp och ner =(

Hur går det för dig???

2009-03-19 » 17:51:57 URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0