lunchen och drömmen

på lunchen var jag hemma för att se ifall hantverkarna hade kommit ngt vart med våra köksluckor! Men icke sa nicke, hur långt hade dom kommit tro? inte längre än att dom hade skräpat ner som fan hos oss! Helvetes skit. bara en massa kartonger , skruv och annan skit överallt. SUCK.



Cyklade därefter till Hemma butiken där jag la undan en liten POSTLÅDA som vi ska ha i köket för att lägga räkningarna i. Superfin!

Därefter gick jag till mattcenter, där jag kikade på en matta till köket och en till vardagsrummet. ASupersnygga, längtar tills jag och älsk kan kolla på dom tillsammans på Lördag! Så vi kan handla dom! Wihoo.



Och på tal om ingenting, jag är så sugen på att skaffa en Dp till, helt otroligt. Och jag vet att jag vill, och att jag kan. Man ska bara övertala husse till att vilja också, Kommer förmodligen bara att komma hem med en lite krabat utan att han har ngt att säga till om. :) Får man vara så ful och göra så?
Jag vet att han älskar hundarna, och att han gillar santos massor, och jag vet att han skulle bli helt såld i en lite hund.

kanske skulle man låna en hund och prova hur det funkade? och se vad santos tycker och även hur det skulle funka därhemma med Sebbe och allt!

Längtar tills jag träffar älsk efter jobbet så vi kan prata igenom detta ordentlig!


Kommentarer
Postat av: rasha

SHIT :D vad liten och gosig och mysig !

2009-03-10 » 15:39:25
Postat av: Annika

En vovve till låter ju helt underbart. Jag skulle med vilja ha en vovve till. Men ska börja plugga till hösten och Hampus vill inte att Molly ska bli svartsjuk.. Och de betyder att nä Annika Molly räcker gott och väl. haha Fast när vi har pluggat klart har han lovat mig en vovve till :) År de Santos på bilden? så underbart söt iaf. :)

2009-03-11 » 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0