jag behöver lite goda råd.


Då sitter man här på jobbet igen, ännu en dag med en tung känsla i kroppen. Usch vad jag känner att jag bara skriver en massa depp.

Efter promenaden igår, så blev MALIN döösjuk, ingen skräll när träningen kommer igång. hon har kasst imunförsvar, GÖR NÅGOT ÅT DET LILLA FLICKA. Tjejmilen närmar sig! ( liiite iaf )
Själv fick jag sån förbaskad skoskav..

Nu ska jag inte klaga mer.
För jag är egentligen på ganska bra humör, jag har ufnderat länge på hur jag ska klippa mig. Och det kommer ju bli bra mycket kortare då än vad det är nu.. någon som har något föslag? har ju kort på ena sidan. Om ni har någon idé, jag är öppen för förslag, så säg gärna till. sitter här med hjärnsläpp.

Jag längtar något fruktansvärt efter våren.. efter sol, bruna ben, solglasögon. Åh, semester.
Undra när man får reda på vilka veckor man får semester?
Hoppas jag får dom dagarna jag har önskat, ingen idé att ha semester om man inte får ha det tillsammans med sin sambo. Eller hur känner ni i den frågan? När ska ni ha semester?

Om man ska ha semetser i sverige, vart bör man åka? Vi kommer absolut vara nere i Varberg, då sebbes familj har en villavagn där. Men vi vill även åka någonannanstans på kusten. förslag? Förra året var vi i Ystad, och jag ÄLSKAR ystad. Vi hade det underbart därnere. Kan nog tänkas bli att vi åker dit igen. Vet ni något annat mysigt ställe att åka till tillsammans med sin älskade pojkvän och eventuellt lillprinsen. ( han kanske själv ska få bo på hotell, och ha lite semester från matte några dagar )


Kommentarer
Postat av: lina

va fint du har gjort du måste visa mig imorron pöss

2009-03-31 » 20:26:53
Postat av: Mia

Själv vågade jag låte frisören välja sist jag var där, ville behålla längden men göra något kul av en längre frisyr, blev skitbra,är jättenöjd att jag äntligen släppte frisyrvalet till frisören ;-)

2009-04-01 » 10:11:55 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: malin

vad ska jag göra åt mitt immunförsvar. jag blir ju sjuk bara att gå utan för dörren....=)

2009-04-01 » 12:53:30 URL: http://theoneandonley.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Du ska hälsa på MIG helt klart=)

2009-04-01 » 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0