jag är kass på att festa

Ojojojojoj vilken seg dag detta har varit hittills kan jag säga. helt slut efter gårdagen! kan säga att jag verkligen inte är van vid att fest. haha, nästan pinsamt men så kan det gå. TACK alla underbara för igår!

På morgonen idag var jag ute med Annelie och Rocky och vandrade, blev en bra runda så lille Prinsen har mestadels faktiskt sovit idag, tillsammans med mig! men det var iaf skönt att få en sån låångpromenad på morgonen direkt. Men iofs kom jag inte igång mer för det.

Bara haft lite mysdag med Seb, han åkte nu vid halv fem, han ska ha match idag. Så jag och prinsen har tittat på hairspray , riktigt skön film faktiskt!

Hepp, nu kallar sängen lite. Sen blir det en promenad med Santos till Norrmalm och handla lite inför kvällen.
Kan säga att det blir en luugn hemmakväll.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas du hade kul på after worken e nyfiken på lite skvaller ;) hihih

2009-03-08 » 09:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0