Irene Huss


Igårkväll, efter jobbet handlade jag och älsk. Storhandling denna gången! Så nu behöver vi nog inte handla på flera veckor. Och det är toppen.

Därefter betalade vi räkningar, och käkade kvällsmat!

Vi kikade även på film. Irene Huss , Den var faktiskt riktigt bra, blir nog fler sånna filmer nästa vecka skulle jag tro!

Sov rätt skönt inatt, men drömde trotts det en mardröm, det var dock inte lika skoj!
Men alltid skönt att vakna med en underbar kille bredvid sig! 

Dock var Sebbe uppe inatt och kollade ut genom fönstret, SNÖSTORM! Hallå, vart tog våren vägen? VAD ÄR DETTA?



Eftersom det var snöstorm idag så fick jag skjuts utav Malin till jobbet, vi åkte i hennes lilla groda! Den skall jag låna på lunchen så jag kan komma hem till Prinsen!

vad har ni för planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: jenny

jag gillar också irene huss filmerna, de brukar gå på tv på dagarna, så har nog sett allihop;) är väldigt tråkigt med så mkt snö igen, nu vill vi ju ha vår och sol!:)

2009-03-27 » 10:45:47 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Emilia

om jag ändå visste det :S

Han har verkligen blivit knepig... börjar umgås med sitt gammla ex, är med sina kompisar mer än med mig... Nu är det Slut med det!

Tack för dina ord! De känns verkligen stärkande!!!

2009-03-27 » 13:36:22 URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: jenny

jo de kan jag göra, kanske imorn om jag har på mig det!:) ni söker inte folk på kundtjänst?;)

2009-03-27 » 14:12:03 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0