I-landsproblem


Idag på vår morgonpromenad fick jag en hel del gjort, jag ringde till vår kvartersvärd, folksam och även till min frisör! Bokade tid fram i april för att ta ut löshåret, lägga i en blekning och klippa! Känns skönt, nästan så man längtar. Men det kommer kännas sjukt konstigt med kort hår helt plötsligt, eller kortare iaf, och sen klippning på det! haha. men det bli ju en förändring iaf. Kommer förmodligen sätta i löshår igen till sommaren tror jag! Men det kostar ju så man får ju välja att prioritera lite, kanske roligare att göra ngt skoj med Sebbe! :)

kommer kännas förjävligt utan håret, kommer se helt kal ut tror jag! VILL INTE. 
jaja, sicket i-landsproblem!

Näe nu ska jag försöka jobba vidare utan att hosta ihjäl mig.
( natten var tung kan jag säga )


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att få se sen hur det blir med ny frilla!!



Liten vov kanske också känner av lite vårinfluensa och vilar upp sig för allt bus nu i vår!

2009-03-12 » 10:40:08 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Emilia

Om jag får säga mitt om löshår.....

Det var de värsta ja någonsin har gjort :)Men dock så vackert:)

2009-03-12 » 13:52:52 URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ta ur varför detta? min friss sa att man kunde färga med de i. och fylla på med lite slingor om de behövdes bara....

2009-03-12 » 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0