gruppvåldtäkt.

Idag på min morgonpromenad råkade jag ut för något fruktansvärt, usch det såg så hemskt ut och jag mådde faktiskt dåligt över att se hur allt verkligen kan ske, och hur naturens gång verkligen är.
Jag råkade se en ANKGRUPPVÅLDTÄKT. Vi gick vår vanliga lilla morgonrunda så vi gick förbi bäcken vid OKQ8. Tyckte det var sånt fruktansvärt liv i bäcken så vi stannade till och kikade. Då var det TRE jävla ankhanar på en stackars anktjej! Och hon var ju för sjuttan mer under vattnet än över. Och alla var på henne, och slet och bet i henne. Och hon försökte fly för sitt liv. Ankhanarna flög efter och bet i henne. Trykte ner henne under vattnet och sen efter att vi kikat en stund, ja då var det över. Då simmade hon iväg med en utav hanarna och sedan tvättade ankorna sig. Så hon släppte till tillslut och valde sin prins ( tydligen ),

konstig hur naturens gång går till. (?) Är det verkligen på dethär viset? Visst jag vet att det skall ske världens uppvaktning inför parningen. Men man ska väl ändå vara snäll mot anktjejen och inte vara elak och trycka ner henne under vattnet.

jag tycker iaf det är konstigt!


Kommentarer
Postat av: Eve

Problem med andra hundar? :) Hon är väldigt signalsäker bland andra hundar. Och hon visar sig gärna underlägsen, men är det så att santos skulle göra något riktigt "dumt" så kan hon säga ifrån men det är sällan :)

Tror det är bra träning för honom med henne, för hon är såpass lugn :)

Kom gärna och kika hemma någon dag :) Kram

2009-03-11 » 10:29:30 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Eve

Okej! Damen hemma kan säga till också om hon verkligen vill men hon kör med en del tjuvnyp på brorsans hundar ;)

Hon och grannens tax leker som attans så storleken spelar nog ingen roll ;)

2009-03-11 » 11:38:25 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch då va otäckt!! Ja, de kan väl vara snälla om de ska uppvakta henne, inte bitas hårdast för att få ett nyp stackars lilla anktjej!

2009-03-11 » 14:08:15 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0