GRANNFEJD


haha, vet ni vad som just hände mig?! Min granne (nedifrån) kommer och gnäller för att jag spelar hög musik! GAAAAAAAAAAAAh, kan säga att jag spelade inte superlåg musik, men ABOSLUT INTE HÖG. Klockan är 19,00. Och hon kan knappt hört musiken ner till sig! Kärring. haha. det är nästan skratt retande att man kommer och gnäller när klokan är 19,00 på en onsdag kväll. Speciellt när man inte spelar så värt hög musik. HALLÅ, min hund var i samma rum, det tar man ju hänsyn till eller hur?! Och då kan ni förstå på ett ungefär hur HÖG musik jag spelade!

Detta kommer inte bli lätt. GRANFEJDEN NÄSTA! (stavas?)
Och jag var bara tvungen att säga till henne att jag visste att man inte fick spela musik efter klockan 23,00. ( som det är i de flesta hyreshusen, men vid sju tiden på kvällen trodde jag man fick spela musik )
HAHA.

Näe nu ska vi gå och kolla när Sebbe spelar match!



Kommentarer
Postat av: Eve

Mitt "linne" är en klänning från H&M. Syster linne vet jag inte.. Monkey skulle jag tro :)

Dret svårt är det :P

2009-03-11 » 20:28:03 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Mia

Man blir så trött, vissa människor vill bara klaga för klagandets skull!! Stackars tant, har inget liv, kanske ville ha en fika egentligen ;-)

Fördelen med att bo i hus med ljud å så, sen kan man ju få skitgrannar för det men du fattar vad jag menar!

2009-03-12 » 08:04:53 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi bor i kedjehus, med ett garage emellan husen, så det är helschysst, som fristående men ändå inte och inte lyhört som radhus där husen står vägg i vägg. Dessutom har vi hörntomten så bara 4 kvm mindre tomt än på förra stället!!



Allt är super hos oss faktiskt, inga barn denna vecka och nästa, bara vi och vov, najz!



Bra med er?

2009-03-12 » 09:22:19 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0