drömmer, drömmer och drömmer

det har varit så lugnt på jobbet här idag, och jag kan inte annat än att drömma. jag drömmer hela tidne, blir inte klok på migsjälv. Vill ju såååå gärna utöka vår lilla familj. Ja, ja vill skaffa en till. En fyrbent alltså! Sitter och kikar på internet och man blir helttokig. Men det kommer, någon gång, när, vet jag inte. Men som det ser ut nu kommer det nog dröja ett litet tag! Tråkigt iofs men kanske nyttigast att Prinsen blir lite äldre och mognare!

Men, kommer det ett erbjudande man bara inte kan säga nej till. jaa dåklart vi kör!
det ska ju förr eller senare bli en Prins till. Troligtvis en prins!

vad ska ni allesammans göra ikväll och i helgen?

Själv ska man faktiskt till Jönköping imorgon, heldag med hjärtat! Kan det bli bättre? -Jo iofs, det kunde vara sol så vi kunde ta med Korven och ta promenader längs stranden!

Ha det bra, vi hörs kanske lite senare!


Kommentarer
Postat av: Eve

Det är så mysigt med en till :)

Men jag fick mig verkligen en knäpp på näsan då jag trodde thea var redo för en ny liten och då var hon 1,5. Det var inte alls så som jag trodde.



Så vi ska skaffa en till nu i vinter alltså om ett år ungefär lite mindre :)

2009-03-28 » 08:57:17 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0