coca-cola

Måste ju berätta hur det går med coca-cola drickandet!
jag dricker endast coca-cola på HELGEN! Jag är ganska stolt faktiskt, och det är knappt att jag är sugen på cola på helgen! Och det känns toppen.

Väl hemma på lunchen så tog vi en promenad jag och Santos, blev inte såååå lång eftersom det snöregnade och är superslaskigt! SÅÅÅ tråkigt eftersom det var dunderfint väder i helgen. Man blir ju deppig utav detta skitväder!

Sen lagade jag till mig en halv cannelloni rulle, kändes skönt att få i sig lite mat på lunchen för en gång skull!



Sen gjorde jag iordnign en leksak till santos, en godis gömma. Som jag gav honom när jag gick. Han praktiskt taget älskar den, han piper och gnäller så när det inte kommer ut något godis. Han kämpar och sliter!

Tack svärmor!

här kommer lite bilder på hur den ser ut.
Absolut att rekomendera ( iaf för småhundar, stora kan nog svälja den hel :) )


 finns även på www.fyrbent.se



Kommentarer
Postat av: jenny

riktigt duktigt att du inte dricka så mkt cola längre!:)

2009-03-23 » 21:14:29 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej! Den har jag till Molly med. Men hon har kommit på ett knep hur man får ut alla godisar. iaf om de är små bitar. Och trycker upp den mot ett hörn och slår på den tills massa godis flyger ut. hehe

2009-03-24 » 13:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0